Загальні відомості про методичну роботу

Викладач та майстер – основні чинники у формуванні освіти. Від них та їхніх знань і вмінь залежить якість змін, які чекають освіту. Тому сьогодні викладач не може залишатися осторонь тих змін у педагогічній науці, які вдосконалюють навчально-виховний процес. Він повинен змінюватися сам, навчатися сам. Педагог не тільки носій педагогічних знань, умінь, але вміючи активно мислити, творити, діяти, впроваджувати свої наміри в життя та домагатися спланованих досягнень.

Головними завданнями, які ставить перед собою адміністрація ліцею для створення сприятливих умов розвитку особистості педагога являються:

  • стимулювання діяльності педпрацівників в організації інноваційних процесів у ліцеї;

  • створення умов для професійного самовдосконалення;

  • корегування навантаження педагогічної праці та громадських доручень педпрацівників;

  • забезпечення постійної наукової підтримки освітнього процесу;

  • особистісний підхід в управлінській діяльності;

  • оприлюднення позитивного досвіду та творчих доробків педагогів.

Важливим напрямком розвитку професійної майстерності педагогів, від якості якого залежить удосконалення навчально – виховного процесу, є науково – методична робота. Саме вона має безперервний, систематичний характер, тісно пов’язана з проблемою, над якою працює колектив “Досягнення нової якості освіти шляхом впровадження інноваційних технологій з використанням форм дистанційного навчання”. Вирішенню методичної проблеми в першу чергу сприяє наявність, обладнання методичного кабінету, мета якого не накопичення паперів, а забезпечення професійного зростання педагога.

План роботи педагогічної ради на 2023-2024 навчальний рік

План роботи ліцею на 2021-2022 навчальний рік

Звіт про методичну роботу ліцею за 2021 календарний рік