Викладач та майстер – основні чинники у формуванні освіти. Від них та їхніх знань і вмінь залежить якість змін, які чекають освіту. Тому сьогодні викладач не може залишатися осторонь тих змін у педагогічній науці, які вдосконалюють навчально-виховний процес. Він повинен змінюватися сам, навчатися сам. Педагог не тільки носій педагогічних знань, умінь, але вміючи активно мислити, творити, діяти, впроваджувати свої наміри в життя та домагатися спланованих досягнень.
Головними завданнями, які ставить перед собою адміністрація ліцею для створення сприятливих умов розвитку особистості педагога являються:
стимулювання діяльності педпрацівників в організації інноваційних процесів у ліцеї;
створення умов для професійного самовдосконалення;
корегування навантаження педагогічної праці та громадських доручень педпрацівників;
забезпечення постійної наукової підтримки освітнього процесу;
особистісний підхід в управлінській діяльності;
оприлюднення позитивного досвіду та творчих доробків педагогів.