Медіаосвіта та медіаграмотність

Медіаосвітній простір

У наш час стрімких технологій та цифровізації ми маємо пам’ятати про певні чинники, які потрібно враховувати при обробці колосальних масивів інформації, які як лавина скочуються на педагогічного працівника. Саме тому робота з інформацією та медіа стала важливим змістом освітнього процесу в нашому ліцеї.

До складників медіаосвітнього середовища належать:
– медіаосвітні ресурси;
– психолого-педагогічні умови;
– сучасні технології навчання;
– програмно-методичне забезпечення;
– особистісно-орієнтована взаємодія суб’єктів освітнього процесу одне з одним та з медіаосвітніми ресурсами.

На допомогу медіапедагогу

Медіаосвіта на заняттях з математики

Медіаграмотність на заняттях з фізики

Правила інформаційної гігієни під час війни

Фактчекінгові проєкти

"Як не стати жертвою шахраїв в інтернеті. Поради від Фільтра"

Що таке «політика спільноти» і як уникати блокувань

Медіаосвітній порадник для педагога професійної освти