Тиждень історії

Сьогодні незалежність України – запорука вільного розвитку держав і народів Європи і головна перешкода для російської експансії.
У Київському професійному ліцеї будівництва і комунального господарства впродовж 14-18 листопада 2022 року відбувся предметний тиждень з історії.
Мета, що була поставлена перед проведенням предметного тижня: активізація пізнавальної, творчої діяльності здобувачів освіти, виховання почуття гордості й приналежності до незламного українського народу, який героїчно боронить власну державу, глибокої пошани до загиблих героїв, була реалізована під час проведення цікавих заходів. В межах предметного тижня здобувачі освіти ліцею стали учасниками конкурсу на історичний сенкан, історичної вікторини “Від козаків до героїв сьогодення”, круглого столу “Україна на карті світу”.
Історичний сенкан, як складова інноваційного навчання, є дієвим засобом активізації пізнавальної та творчої діяльності здобувачів освіти, способом залучення їх до вивчення нового програмового матеріалу. Цей вид роботи подобається здобувачам освіти, адже він дає можливість висловити свою думку, відчути себе творцем, передати власне бачення й розуміння історичних явищ.
Здобувачі освіти під час проведення історичної вікторини “Від козаків до героїв сьогодення” продемонстрували свої знання та навички, які вони набули на уроках історії, повагу до героїв, які боронять нашу державу, визначили моральні пріоритети, які характерні для людини, як для найвищої цінності планети Земля.
Учасники круглого столу “Україна на карті світу” усвідомили та зрозуміли проблематику національних інтересів, доцільності економічної, військової допомоги Україні багатьма країнами світу.
На сучасному етапі розвитку України, коли існує пряма загроза денаціоналізації, втрати державної незалежності та потрапляння у сферу впливу іншої держави, виникає нагальна необхідність переосмислення зробленого і здійснення системних заходів, спрямованих на посилення національно-патріотичного виховання дітей та молоді – формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей.
Такий вид роботи сприяє партнерству в спілкуванні між викладачем та здобувачем освіти, визнає право на власну думку, що, у свою чергу, сприяє в подальшому успішній адаптації молодої людини у житті.
Поширити в: